Stichting Hervormd Centrum

Hervormd Centrum "De Ark" wordt voor diverse kerkelijke activiteiten binnen de hervormde gemeente gebruikt (o.a. bijbelkring, jeugdwerk, vrouwenvereniging, kinderoppas). Daarnaast is er voor christelijke organisaties, verenigingen en personen, die op gepaste wijze en in positief christelijke geest, vergaderingen, begrafenisdiensten, recepties e.d. willen houden de mogelijkheid om de grote en/of kleine zaal te huren. Bij huur van een zaal kan in principe gebruik worden gemaakt van de keuken met inventaris. Op zondag wordt het gebouw alleen gebruikt door tot de hervormde gemeente behorende kerkelijke verenigingen.
Op de eerste etage van het pand is een jeugdhonk en is bibliotheek “De Akker” gevestigd.

Stichting Hervormd Centrum "De Ark" is een Algemeen Nut Beogende Instelling. Voor meer informatie zie ANBI.

Burg. van der Schansstraat 51
4281 LH ANDEL