Welkom

Hartelijk welkom op de website van de Hervormde Gemeente Andel.

Als gelovigen vormen we een gemeenschap. De belangrijkste momenten van samenkomen zijn de kerkdiensten op zondag. We geloven dat God ons dan wil ontmoeten. U bent hierbij van harte welkom!

De Hervormde Gemeente Andel behoort tot de Protestantse Kerk in Nederland (PKN). U vindt op onze website informatie over wie we zijn als kerk, wat we doen als gemeente en wat we geloven. De kerk is op het adres Kerkstraat 2 te Andel. De reguliere zondagse diensten zijn om 09.30 en 18.00 uur.

Ik ben nieuw

Hartelijk welkom bij de Hervormde Gemeente Andel. Onze gemeente vormt een gemeenschap rond Jezus Christus en gelooft dat Hij via de bijbel en door Zijn Geest tot ons spreekt. Gods Woord, de bijbel, daagt ons uit tot (re)actie.
Wij geven antwoord door geloof en vertrouwen, gebed en zang, onderlinge ontmoeting, gesprek en door daden van liefde.

We willen een gemeenschap zijn voor iedereen die op zoek is naar God, naar ontmoeting, liefde en een luisterend oor.
Heeft u vragen, wilt u contact, informatie of een gesprek? Neem gerust contact op met dominee Ouwehand.

Op onze website vindt u veel informatie over onze gemeente. Bent u gericht op zoek naar informatie of kijkt u gewoon even rond? Mogelijk kan de zoekfunctie onderaan de pagina u helpen. Fijn dat u onze website bezoekt.

homepage_test