Collectebonnen / vrouwenvereniging
06 juli 2026, 18:30 uurMaandag 6 juli is er weer gelegenheid om collectebonnen te kopen van 18.30 - 19.30 uur in De Ark. Let op: i.v.m. de vakanties is er in augustus geen collectebonnenverkoop. Gelijktijdig is ook de bibliotheek geopend en de vrouwenvereniging is er met verkoop van zelfgemaakte kaarten. Dit is de laatste keer dat er kaarten worden verkocht! We verkopen dan alle nog aanwezige kaarten voor € 0,50 per kaart. Dus wees er snel bij, want op is op!
Dit is de laatste actie die we als voormalige vrouwenvereniging doen.
Hierna is er dus een definitief einde van vrouwenvereniging Tabitha.
Fijn dat er toch middagen worden georganiseerd door de initiatiefneemsters van Ontmoeting voor vrouwen. Dankbaar dat we op deze manier toch als vrouwen uit de gemeente elkaar kunnen ontmoeten.