Gemeentedag 2023

23 september 2023, 14:00 uur

Het is weer zo ver! De gemeentedag!

Op D.V. zaterdag 23 september organiseren we weer een gezellige dag voor iedereen die via welke weg (kerktelefoon, Youtube, af en toe bezoeker, enz.) dan ook bij onze gemeente betrokken is. Een dag waarop we op een ontspannen (en misschien een beetje fanatieke) manier met elkaar het nieuwe seizoen van het winterwerk mogen starten. Het thema van dit jaar is ‘Ga mee!’. Dit thema daagt ons uit om deel te nemen aan Gods wereldwijde beweging van geloof, hoop en liefde en samen op te trekken met andere gelovigen en mensen van goede wil.

Programma
De dag zal om 14.00 uur in het Hervormd Centrum ‘De Ark’ beginnen met koffie/thee/fris. Hierna volgt de uitleg over het middagprogramma. Mocht u dit niet zien zitten ook dan blijft u natuurlijk welkom in de Ark om gezellig te kletsen. Er zal ook een springkussen zijn voor de kleinste kinderen.

Om 15.45 uur willen we met zijn allen de maaltijd gaan openen met gebed en bijbellezen. We hebben frietkar en ijs geregeld, dus u/ jij hoeft niets mee te nemen.

Na het eten, rond 18.00 uur, begint het avondspel. Ook dit jaar zullen er weer uitdagende opdrachten klaarstaan die in teams opgelost moeten worden. Door goed samen te werken kan de felbegeerde wisselbeker gewonnen worden. Weet jij de andere teams te verslaan? Jong en oud(er) zijn dus nodig om zo gevarieerde teams samen te stellen. Bent u/jij 12 jaar of ouder? Geef je dan op. Ben je jonger of wil je liever komen kijken? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om de teams te komen aanmoedigen.

Opgeven
Opgeven kan op 3 manieren: E-mail, telefoon (bellen, sms of whatsapp) of door het strookje onderaan de uitnodiging (deze liggen achterin de kerk of zie deze link) in te leveren. Kosten en contactgegevens staan in de uitnodiging.

Opgeven kon tot 16 september. Heeft u dat nog niet gedaan, dan bent u alsnog van harte welkom. Neem dan even contact op met Armanda Bouman. Haar gegevens staan in de link hierboven.

Wij komen u graag halen als u niet zelfstandig kunt komen
Er is uiteraard ook weer vervoer voor mensen die niet zelfstandig kunnen komen. U kunt dit dan bij uw opgave aangeven.

Mochten de kosten u/jou ervan weerhouden om te komen, geef dit dan aan bij uw wijkouderling.

Kosten staan in de uitnodiging.

Hopelijk allemaal tot ziens op D.V. 23 september!

PS Wij zijn nog op zoek naar mensen die iets lekkers voor bij de koffie willen maken (taart, cake etc.). Er zijn 15 personen nodig, dus mocht je wat willen maken geef dit dan gelijk aan bij je opgave.